Nemáte vybranou velikost

Naše značky

Jsme výhradním distributorem osobitých značek, které si díky svým přelomovým inovacím získaly jedinečné postavení na módním trhu.

Značka TOMS věří od svého počátku v lepší zítřky, ke kterým přispívá od roku 2006. Díky originálnímu obchodnímu modelu One for One® se rozdalo téměř 100 milionů párů bot lidem v nouzi. Protože ale ještě důležitější než boty je to, co děláme v nich, podporuje dnes TOMS různé filantropické projekty. Za každé vydělané 3 € odchází 1 € na tyto aktivity. Nákup produktů TOMS tak kromě radosti ze stylových bot přináší i radost z podpory sociálních témat rezonujících napříč společností. #StandForTomorrow


Fenomenální obuvnická firma, která v roce 2002 přivedla na svět barevný děrovaný “dřevák”. Od té doby se rozvinula v jednu z nejoblíbenějších a nejrozmanitějších obuvnických značek: Balerínky, sandálky, holínky, sněhule - to všechno s velkou přidanou hodnotou, kterou je ultimátní pohodlí materiálu Croslite a barvy, barvy, barvy.


Nejsou ponožky jako ponožky. Happy Socks pasovaly praktický kousek oblečení na zásadní módní doplněk a nic je už nezastaví. Po úspěšném zavedení edice spodního prádla přicházejí se sportovní kolekcí ATHLETIC, každá sezona se navíc nese ve znamení limitovaných edicí ve spolupráci se spřátelenými brandy.


Material & Nature - to jsou slova skrytá v názvu kanadské značky, která už od roku 1995 přichází se stále novými nápady na využití kvalitních a ekologicky šetrných materiálů. V duchu svého motta Live beautifully vyrábí luxusní veganské kabelky promyšlené do posledního detailu. Eco friendly, cruelty-free.


Značka Juju vytvořila v roce 1986 fenomén jménem British Jelly Shoe, když začala v továrně v severoanglickém Northamptonu vyrábět boty z barevného PVC, takzvané jellies. Trend se neuvěřitelně rychle uchytil a tak se jellies v v northamptonské továrně za stejných postupů vyrábí dodnes. Boty Juju jsou recyklovatelné a vegan-friendly.

Kolekce jaro/léto 2015 zahrnuje ikonické sandálky s podpatkem (Babe) i bez něj (Maxi), pletené sandálky huarache (Petra), různé druhy balerínek (Fergie, Vicky) a vysoké plastové tenisky (Jelly Boot). Co se barev týče, kromě černobílé a průsvitné klasiky se můžete těšit na průhlednou verzi se třpytkami, petrolejovou, vínovou, kobaltově modrou a sladké pastely. Vítej do rodiny, Juju.


Bobble je kompaktní recyklovatelná lahev, která filtruje kohoutkovou vodu přímo při její konzumaci. Technologická inovace je unikátním řešením „přenosné vody“: Stačí lahev kdekoli naplnit vodou z kohoutku a pít. Filtrujícím prostředkem je uhlík, ten nejpřirozenější a nejúčinnější. Za čistší vodu bez chlóru a biologických nečistot, za čistší planetu.


„V roce 1916 jsme vytvořili originální tenisku. Anebo, jak rádi říkáme, první tenisku ve stylu „každý den je sobota“. Nazvali jsme ji Champion. V té době jsme ani netušili, že se naše bota s gumovou podrážkou protančí celým stoletím a stane se modrou americkou legendou…“ US Rubber Company se spojila s konglomerátem Charles Goodyear, který patentoval metodu vulkanizace používanou k výrobě Kedsek, a tak vynalezli „sneakersky“, česky tenisky. V dalších letech obliba značky jenom stoupala. Kedsky nosili politici, sportovci, a samozřejmě jsou stálicí v šatníku hollywoodských herců a dalších celebrit.


Značka Paperwallet vznikla v roce 2007. Za prvotním nápadem stála parta mladých umělců; chtěli sobě a svým známým poskytnout možnost zviditelnit svoji práci. Přemýšleli, jak umění skutečně dostat do každodenního života. A chyběla jim jednoduchá peněženka. Vytvořili Paperwallet – origami z materiálu Tyvek, netkaného polyuretanového vlákna tenkého jako papír, a kolekci Art Wallet s unikátními designy od výtvarníků z celého světa.

Paperwallet je lehká a odolná peněženka, do které se vejde všechno, co má, a přitom v kapse nezabere místo. Je tenká a odolná. Eko-friendly. Jednoduší už být nemůže. A krásnější taky ne.


Yumaki: Designový kousek z Japonska. Yumaki je značka, která se specializuje na výrobu zubních kartáčků s vysokou kvalitou a vytříbeným designem. Yumaki odstranil všechny nepotřebné detaily, které se u produktů zubní péče běžně používají, a navrhl kartáček s hlavním důrazem na estetický vzhled, ohleduplnost k životnímu prostředí a ergonomiku.


Renomé si značka založila na neuvěřitelně široké nabídce velikostí a barev a na kvalitě zpracování – tašky jsou vyrobené z tzv. „rip-stop“ nylonu, který se používal pro výrobu plachet do závodních jachet a padáků. Díky tomu jsou tašky téměř nezničitelné, nepromokavé a netrhají se. Kromě kvality zpracování si LeSportsac zakládá na detailech, tašky jsou variabilní co do způsobů nošení, mají spoustu kapes, zipů a dalších „vychytávek“. Množství možností organizace věcí v tašce se stalo hlavním charakteristickým rysem značky, LeSportsac má zip dokonce i v logu. LeSportsac také jako první použil logo jako integrální součást designu tašky a pruh s opakujícím se logem se stal rozpoznávacím znamením značky.