Nemáte vybranou velikost

Naše značky

Jsme výhradním distributorem osobitých značek, které si díky svým přelomovým inovacím získaly jedinečné postavení na módním trhu.

Značka TOMS se proslavila díky revolučnímu konceptu propojení businessu a charitativní pomoci: za každý prodaný pár daruje TOMS druhý pár bot dítěti, které je potřebuje. Do světa módy se zapsala v roce 2006 díky ikonickým a nadčasovým espadrilkám. Dnes je v portfoliu TOMS mnoho dalších evergreenů, které se hodí do každého ročního období.

Od roku 2015 je v nabídce také kolekce batohů a kabelek, která přispívá k zajištění bezpečných porodů v rizikových oblastech.

Více o misi TOMS a obchodním modelu One for One® najdete na www.one-for-one.cz.


Fenomenální obuvnická firma, která v roce 2002 přivedla na svět barevný děrovaný “dřevák”. Od té doby se rozvinula v jednu z nejoblíbenějších a nejrozmanitějších obuvnických značek: Balerínky, sandálky, holínky, sněhule - to všechno s velkou přidanou hodnotou, kterou je ultimátní pohodlí materiálu Croslite a barvy, barvy, barvy.


Nejsou ponožky jako ponožky. Happy Socks pasovaly praktický kousek oblečení na zásadní módní doplněk a nic je už nezastaví. Po úspěšném zavedení edice spodního prádla přicházejí se sportovní kolekcí ATHLETIC, každá sezona se navíc nese ve znamení limitovaných edicí ve spolupráci se spřátelenými brandy.


Material & Nature - to jsou slova skrytá v názvu kanadské značky, která už od roku 1995 přichází se stále novými nápady na využití kvalitních a ekologicky šetrných materiálů. V duchu svého motta Live beautifully vyrábí luxusní veganské kabelky promyšlené do posledního detailu. Eco friendly, cruelty-free.


Značka Juju vytvořila v roce 1986 fenomén jménem British Jelly Shoe, když začala v továrně v severoanglickém Northamptonu vyrábět boty z barevného PVC, takzvané jellies. Trend se neuvěřitelně rychle uchytil a tak se jellies v v northamptonské továrně za stejných postupů vyrábí dodnes. Boty Juju jsou recyklovatelné a vegan-friendly.

Kolekce jaro/léto 2015 zahrnuje ikonické sandálky s podpatkem (Babe) i bez něj (Maxi), pletené sandálky huarache (Petra), různé druhy balerínek (Fergie, Vicky) a vysoké plastové tenisky (Jelly Boot). Co se barev týče, kromě černobílé a průsvitné klasiky se můžete těšit na průhlednou verzi se třpytkami, petrolejovou, vínovou, kobaltově modrou a sladké pastely. Vítej do rodiny, Juju.


Bobble je kompaktní recyklovatelná lahev, která filtruje kohoutkovou vodu přímo při její konzumaci. Technologická inovace je unikátním řešením „přenosné vody“: Stačí lahev kdekoli naplnit vodou z kohoutku a pít. Filtrujícím prostředkem je uhlík, ten nejpřirozenější a nejúčinnější. Za čistší vodu bez chlóru a biologických nečistot, za čistší planetu.


„V roce 1916 jsme vytvořili originální tenisku. Anebo, jak rádi říkáme, první tenisku ve stylu „každý den je sobota“. Nazvali jsme ji Champion. V té době jsme ani netušili, že se naše bota s gumovou podrážkou protančí celým stoletím a stane se modrou americkou legendou…“ US Rubber Company se spojila s konglomerátem Charles Goodyear, který patentoval metodu vulkanizace používanou k výrobě Kedsek, a tak vynalezli „sneakersky“, česky tenisky. V dalších letech obliba značky jenom stoupala. Kedsky nosili politici, sportovci, a samozřejmě jsou stálicí v šatníku hollywoodských herců a dalších celebrit.


Značka Paperwallet vznikla v roce 2007. Za prvotním nápadem stála parta mladých umělců; chtěli sobě a svým známým poskytnout možnost zviditelnit svoji práci. Přemýšleli, jak umění skutečně dostat do každodenního života. A chyběla jim jednoduchá peněženka. Vytvořili Paperwallet – origami z materiálu Tyvek, netkaného polyuretanového vlákna tenkého jako papír, a kolekci Art Wallet s unikátními designy od výtvarníků z celého světa.

Paperwallet je lehká a odolná peněženka, do které se vejde všechno, co má, a přitom v kapse nezabere místo. Je tenká a odolná. Eko-friendly. Jednoduší už být nemůže. A krásnější taky ne.


Yumaki: Designový kousek z Japonska. Yumaki je značka, která se specializuje na výrobu zubních kartáčků s vysokou kvalitou a vytříbeným designem. Yumaki odstranil všechny nepotřebné detaily, které se u produktů zubní péče běžně používají, a navrhl kartáček s hlavním důrazem na estetický vzhled, ohleduplnost k životnímu prostředí a ergonomiku.


Renomé si značka založila na neuvěřitelně široké nabídce velikostí a barev a na kvalitě zpracování – tašky jsou vyrobené z tzv. „rip-stop“ nylonu, který se používal pro výrobu plachet do závodních jachet a padáků. Díky tomu jsou tašky téměř nezničitelné, nepromokavé a netrhají se. Kromě kvality zpracování si LeSportsac zakládá na detailech, tašky jsou variabilní co do způsobů nošení, mají spoustu kapes, zipů a dalších „vychytávek“. Množství možností organizace věcí v tašce se stalo hlavním charakteristickým rysem značky, LeSportsac má zip dokonce i v logu. LeSportsac také jako první použil logo jako integrální součást designu tašky a pruh s opakujícím se logem se stal rozpoznávacím znamením značky.