Časté dotazy

Doprava a platba

Doručujeme přes Zásilkovnu a PPL. Přesnou cenu zjistíte po zadání doručovací adresy v košíku nebo v checkoutu.

Online kartou

Rychle a bezpečně přes Apple Pay, Google Pay nebo zabezpečenou platební bránu. Částka je uhrazena ihned a nemusíte čekat na bankovní převod.

Pokud vám platba kartou nefunguje, nejčastěji to bývá z důvodu nastavení karty (neumožňuje platbu na internetu nebo jste překročili limit) – zkontrolujte si prosím nastavení ve svém internetovém bankovnictví nebo kontaktujte svou banku.

Bankovním převodem

Lehce zdlouhavější a složitější cesta. Převod trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží na tom, kdy částku pošlete. Do platby uveďte jako variabilní symbol číslo své objednávky - najdete ho v e-mailu, který od nás obdržíte po dokončení objednávky. Pokud se nám platba nepřipíše na náš bankovní účet do 7 dní, bude objednávka stornována.

U nás osobní vyzvednutí není možné. Zásilky lze vyzvednout na výdejních místech Zásilkovny a v PPL Parcelshopech.

Objednávky z těchto webových stránek doručujeme pouze na území České republiky.

Pro objednáni na Slovensko navštivte náš online obchod na adrese www.urbanlux.sk.

Produkty

Ano, veškeré zboží z nabídky v našem online obchodě máme fyzicky skladem a je připraveno ihned k odeslání.

Objednávky

Ano, vyplňte formulář pro vrácení a odešlete zásilku nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží doporučeně na naši adresu:

Urbanlux (Buzz, s. r. o.), Ringhofferova 115/1, 155 21 Praha 5

Důležité: Zboží odešlete přes libovolného dopravce s doručením na adresu, nebo jako balík do ruky - dobírku nepřebíráme. Vždy si prosím uchovejte kopii podacího lístku.

Odeslané zboží musí být nepoužité, nesmí být opotřebené, znečištěné nebo jinak poškozené a musí být zasláno zpět v originálním obalu, tedy například v nepolepené krabici od bot, se všemi etiketami od výrobce s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě včetně vytištěného a vyplněného formuláře.