Nemáte vybranou velikost

Doprava a platba

Objednávky na Slovensko vyřizujeme nově na adrese https://www.urbanlux.sk. Možnosti dopravy a platebních metod, týkajících se Slovenska naleznete zde.

Možnosti dopravy

Objednávky expedujeme od 3 do 5 pracovních dní. Samotná přeprava pak v naprosté většině případů trvá 1 pracovní den.

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 1000 KČ

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 1000 KČ

30 DNÍ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ

30 DNÍ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM

VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM

OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY Z ČECH I SLOVENSKA

OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY Z ČECH I SLOVENSKA

PŘES 150 VÝDEJEN PO CELÉ ČR

PŘES 150 VÝDEJEN PO CELÉ ČR

DoDo - Expresní dodání po Praze

(139 Kč / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

Expres kurýr po Praze, od pondělí do pátku. Při objednání do 12:00 vám doručíme balíček ještě tentýž den, a to v čase od 16:00 do 22:00. Po odeslání objednávky vás bude kontaktovat operátor DoDo, který se s vámi domluví na preferovaném čase doručení a způsobu platby.
Objednávky uskutečněné po 12:00 expedujeme následující den. Dobírku lze uhradit buď kartou, nebo hotově.

Česká pošta - Balík do ruky

(100 Kč, dobírka zdarma / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

Po předání balíčku do přepravy vás bude Česká pošta informovat prostřednictvím SMS o datu doručení. Při neúspěšném doručení uloží pošta vaši zásilku na nejbližší výdejní místo, odkud si ji budete moci po dobu 7 dní vyzvednout.

(120 Kč, dobírka zdarma / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

DPD vám balíček doručí ve všední dny mezi 8 - 18 h, nejpozději pak do 48 h od expedice z našeho skladu. Pokud vás kurýr nezastihne, doručí vám balíček během následujícího dne. Doručovatel vám předem zašle SMS zprávu s informacemi o doručení zásilky. Pokud budete chtít změnit datum doručení, stačí na zprávu odpovědět. V den doručení pak dostanete SMS s 3 hodinovým upřesněním času příjezdu kurýra.

PPL

(120 Kč, dobírka zdarma / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

Doručovatel se s vámi spojí v den doručení. Pokud se mu to nepodaří, zavolá vám následující den, případně vám zašle SMS zprávu a pokusí se vás zastihnout na vámi uvedené adrese. Pokud to nevyjde, nechá vám ve schránce oznámení. Poté máte 10 kalendářních dnů na domluvení jiného data doručení. Pokud se tak nestane, zásilka se po uplynutí této doby vrátí k nám.

Uloženka

(40 Kč / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

V momentě, kdy bude vaše zásilka expedována ze skladu a přijata do systému Uloženky, obdržíte email, ve kterém najdete všechny potřebné informace a odkaz, kde můžete sledovat pohyb zásilky. Když váš balíček dorazí na místo a je připravený k vyzvednutí, obdržíte email a SMS. Zásilka je k osobnímu odběru připravená 14 dní, potom se vrátí zpátky k nám.

Přehled výdejních míst najdete zde.

Partnerská výdejní místa

(40 Kč / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

V rámci služby DPD Pickup si můžete nechat doručit váš balíček na jednu z více než 150 výdejen po celé České republice. Jakmile si u nás kurýr balíček vyzvedne, obdržíte informační SMS a e-mail s podrobnostmi o doručení. Jakmile bude doručen na vámi zvolené výdejní místo, máte 7 kalendářních dní na jeho vyzvednutí. Pokud se tak nestane, vrátí se balíček zpátky k nám a vaše objednávka bude stornována.

Přehled výdejních míst najdete zde.

Možnosti platby

Dobírka

Částku zaplatíte hotově při převzetí balíčku od zásilkové služby. V případě PPL a převzetí zásilky na výdejním místě Uloženky je možné zaplatit i kartou.

Platba kartou

Při platbě kartou budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu společnosti ČSOB. Po úspěšném dokončení platby se vám zobrazí potvrzení o dokončení objednávky, které vám zároveň pošleme na e-mail.

Bankovní převod

Po dokončení objednávky obdržíte e-mail s pokyny k platbě převodem a informacemi o době odeslání. Pokud se nám platba nepřipíše na náš bankovní účet do 7 dní, bude objednávka stornována.


V případě jakýchkoli dotazů jsme vám k dispozici každý pracovní den od 9 do 17 hod na čísle +420 602 102 202, nebo na e-mailu: info@urbanlux.cz.