Nemáte vybranou velikost

Doprava a platba

Možnosti dopravy

Objednávky expedujeme od 2 do 4 pracovních dní. V případě platby online převodem odešleme objednávku v den, kdy se nám peníze připíší na účet. Samotná přeprava pak v naprosté většině případů trvá 1 pracovní den.

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 1000 KČ

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 1000 KČ

30 DNÍ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ

30 DNÍ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM

VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM

OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY Z ČECH I SLOVENSKA

OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY Z ČECH I SLOVENSKA

PŘES 150 VÝDEJEN PO CELÉ ČR

PŘES 150 VÝDEJEN PO CELÉ ČR

Česká pošta - Balík do ruky

(100 Kč, dobírka zdarma / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

Po předání balíčku do přepravy vás bude Česká pošta informovat prostřednictvím SMS o datu doručení. Při neúspěšném doručení uloží pošta vaši zásilku na nejbližší výdejní místo, odkud si ji budete moci po dobu 7 dní vyzvednout.

DPD Private

(120 Kč, dobírka zdarma / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

DPD vám balíček doručí ve všední dny mezi 8 - 18 h, nejpozději pak do 48 h od expedice z našeho skladu. Pokud vás kurýr nezastihne, doručí vám balíček během následujícího dne. Doručovatel vám předem zašle SMS zprávu s informacemi o doručení zásilky. Pokud budete chtít změnit datum doručení, stačí na zprávu odpovědět. V den doručení pak dostanete SMS s 3 hodinovým upřesněním času příjezdu kurýra.

PPL

(120 Kč, dobírka zdarma / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

Doručovatel se s vámi spojí v den doručení. Pokud se mu to nepodaří, zavolá vám následující den, případně vám zašle SMS zprávu a pokusí se vás zastihnout na vámi uvedené adrese. Pokud to nevyjde, nechá vám ve schránce oznámení. Poté máte 10 kalendářních dnů na domluvení jiného data doručení. Pokud se tak nestane, zásilka se po uplynutí této doby vrátí k nám.

Uloženka

(40 Kč / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

V momentě, kdy bude vaše zásilka expedována ze skladu a přijata do systému Uloženky, obdržíte email, ve kterém najdete všechny potřebné informace a odkaz, kde můžete sledovat pohyb zásilky. Když váš balíček dorazí na místo a je připravený k vyzvednutí, obdržíte email a SMS. Zásilka je k osobnímu odběru připravená 14 dní, potom se vrátí zpátky k nám.

Přehled výdejních míst najdete zde.

Partnerská výdejní místa

(40 Kč / u objednávek nad 1000 Kč zdarma)

V rámci služby DPD Pickup si můžete nechat doručit váš balíček na jednu z více než 150 výdejen po celé České republice. Jakmile si u nás kurýr balíček vyzvedne, obdržíte informační SMS a e-mail s podrobnostmi o doručení. Jakmile bude doručen na vámi zvolené výdejní místo, máte 7 kalendářních dní na jeho vyzvednutí. Pokud se tak nestane, vrátí se balíček zpátky k nám a vaše objednávka bude stornována.

Přehled výdejních míst najdete zde.

Možnosti platby

Dobírka

Částku zaplatíte hotově při převzetí balíčku od zásilkové služby. V případě PPL a převzetí zásilky na výdejním místě Uloženky je možné zaplatit i kartou.

Platba kartou

Při platbě kartou budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu společnosti ČSOB. Po úspěšném dokončení platby se vám zobrazí potvrzení o dokončení objednávky, které vám zároveň pošleme na e-mail.

Bankovní převod

Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem informace k platbě převodem. Objednané zboží vám odešleme v den, kdy se nám platba připíše na účet. Nestane-li se tak do 7 dní, bude objednávka stornována.


V případě jakýchkoli dotazů jsme vám k dispozici každý pracovní den od 9 do 17 hod na čísle +420 602 102 202, nebo na e-mailu: info@urbanlux.cz.